Saturday 11 November 2017

Mean Absoluttavvik 2 Dagers Moving Average


Thread Mean Absolute Deviation. Originally Postet av smashedpumpkins. Jeg forstår MAD, men jeg kan ikke finne ut dette spørsmålet. Her er informasjonen. Daglig høye temperaturer i St Louis for den forrige uken var som følger 92, 91, 94, 95, 96, 88 , 90 Den gjennomsnittlige absoluttavviket basert på et 2-dagers glidende gjennomsnitt 3 20.Hvordan i verden er det 3 20 Jeg har prøvd 100 s kombinasjoner for å prøve å gjenta dette svaret, men jeg kan ikke gjøre det jeg er sikker på at dette er det riktige svaret Kan noen vennligst vise meg en trinnvis gjennomgang av dette problemet jeg har brukt hele dagen på dette. Hva er spørsmålet nøyaktig? Verdiene fra forrige uke 7 dager har noe å gjøre med MAD av de to dagene, Eller 3 20 har blitt hentet fra 2 nye temperaturer. 21 januar 2011, 11 49 AM 4.Newbie Ble med Jan 2011 Innlegg 2.Originally Posted by emakarov. I har fått noe, men jeg er ikke 100 sikker. De kan snakke om en 2-dagers bevegelse gjennomsnittlige prognoser og måling av disse prognosene ved hjelp av MAD Så er situasjonen som følger. Gjennomsnittet for det siste linje er 3 2.Jeg dette er for prognoser Ohhh wow jeg antar jeg forstod ikke 2-dagers glidende gjennomsnitt Jeg prøvde alt jeg kunne med de to siste tallene jeg selv prøvde å dele dem med 5 Nå ser jeg hvorfor det er 5 observasjoner Jeg antar at søkeordet beveger seg Takk en million. Jeg trenger hjelp til å forstå MAD betyr absolutt avvik. Her er et problem som jeg vet svaret er 2 7 men kan noen forklare hvordan svaret er 2 7 Daglige høye temperaturer i denver for i forrige uke var 93, 94, 93, 95, 96, 88, 90 i går spørsmålet basert på et 2 dagers glidende gjennomsnitt beregne gjennomsnittlig absolutt avvik Jeg vet svaret er 2 7 vis mer Her er et problem som jeg vet svaret er 2 7, men kan noen forklare hvordan svaret er 2 7. Daglig høye temperaturer i denver for den siste uken var 93, 94, 93, 95, 96, 88, 90 i går. Spørsmål basert på et 2 dagers glidende gjennomsnitt beregner mener absolutt avvik. Jeg vet svaret er 2 7, men jeg har ingen anelse om hvordan du kan hjelpe. Oppdatere dette problemet kom s trekk fra en bok med svaret, men ingen detaljer er akkurat som angitt, og svaret er 2 7.Hvordan beregner Mean Absolute Deviation MAD Help please. Since mai 2005 har kjøpsansvarlig ved et varehus brukt en 4-periode Flytende gjennomsnitt for å prognostisere salget i kommende måneder Salgsdata for show mer Siden mai 2005 har kjøpesjef hos en varehus benyttet et 4-års glidende gjennomsnitt for å prognostisere salget i kommende måneder. Salgsdata for månedene januar til juli er gitt i tabellen underpute gjennomsnittlig absolutt avvik MAD for fire-års glidende gjennomsnittlige prognoser Værvarslingsverdiene beregnes med en nøyaktighet på to desimaler. Angi MAD som et heltal ved å avrunde. Det kan være interessant å se på MAD for bare dataene i seg selv og sammenligne med MAD for de bevegelige gjennomsnittene Dette svarer ikke på spørsmålet ditt - bare legger til litt ekstra farge. Dette viser at utjevningseffekten av bevegelige gjennomsnitt er sammenlignet med de rå data. MAD 1 n x median. Mark 8 år siden.

No comments:

Post a Comment