Thursday 2 November 2017

Instaforex Gjennomgang


InstaForex Review. InstaForex er en russisk ECN-megler som opererer på valutamarkedet siden 2007. InstaForex har flere enn 2 millioner handelsmenn fra hele verden, med nær 1000 kunder som åpner nye handelsregnskap hver dag. Deres prestasjoner er anerkjent av mange priser og æresbevisninger. inkludert The Best Broker i Asia på de prestisjetunge World Finance Awards i flere år på rad, og de mottok flere priser fra andre ledende massemedier, for eksempel CNBC Business Magazine og European CEO The Best Retail Broker Award Deres arbeid er merket på internasjonale finansielle arrangementer som ShowFX World, ShowFX Asia, CIOT EXPO og Jordan EXPO utstillinger. InstaForex nettstedet er tilgjengelig på over 30 språk, som ikke er kjent i bransjen. Regnskapene på InstaForex er delt inn i ulike kategorier. kontoer fungerer for alle typer handelsmenn og tillater handel å avgjøres med klassisk spredning og uten gebyrer Egenskapene i kontoen tillater handel med Micro Forex hvor minimum innskudd er 1-10 Mini Forex med et minimum innskudd på 100, og Standard Forexen der et minimumsdepositum på 1000 er nødvendig. Hovedfordelen ved denne typen konto er dens universalitet, da det tillater handelsmenn å velge en innskuddsstørrelse som passer dem, og gir dem muligheten til å endre handelsutnyttelsen Traders betaler en spredning for disse kontoene. handelskontoer ikke spredes Denne kontotypen anbefales for nybegynnere som ordrer utføres rett når prisen når sin verdi dersom spredningen tilsvarer 0 I tillegg tillater kontoen at den uerfarne handelsmannen lærer markedet ved å bruke et enklere system av trading. This kontotype kan også brukes av profesjonelle handelsfolk, fordi dens handelsegenskaper er de samme som for kontotype. Handelsregnskapene ble utviklet for begynnelseshandlere fordi de krever minimal mulig handel. Denne typen konto passer til de som ønsker å test trading strategier med minimal risiko ved å bruke fordelene med 0 0001 mye. og kontoinnehavere har samme handelsvilkår som og Den eneste forskjellen er mengden innskudd som kreves. En sammenligningskart hjelper handelsfolk å forstå de forskjellige kontoene tydeligere. Jeg var glad for å se når jeg gjorde denne InstaForex-vurderingen at det er en demo-konto tilgjengelig for handelsfolk som fortsatt er nølende med deres handelsferdigheter. Traders kan åpne en fullt fungerende demo-konto ved hjelp av MetaTrader 4-plattformen, som tilbyr sine tjenester på 107 valutainstrumenter, 34 amerikanske CFD-aksjer, futures CFDs, handler på gull og sølv og mange andre. Forklarende video er tilgjengelig, men det er ikke veldig lett å forstå instruksjonene som gir høyttalerens høyde. Kontoinnehavere kan gå inn i InstaForex Client Cabinet hvor de kan lese om økonomiske forhold, samt nyheter og hendelser og sikkerhetsinformasjon. Den daglige oppdaterte delen av markedsanalyse er utarbeidet av profesjonelle analytikere av InstaForex Company De tilbyr også markedssignaler som analyserer og progniserer prissvingninger Hvert signal gir sammendragsinformasjon, beregningsformler og tips for praktisk bruk. Indikatorene er tilgjengelige for nedlasting og oppsett i MetaTrader 4-plattformen. InstaForex har sitt eget forum for kontoholdere, samt humoristiske artikler og blogger og en valuta kalkulator. InstaForex PAMM-systemet gir forhandlere en mulighet til å investere i Forex-prosjekter. Hver kunde av InstaForex Company kan akseptere investeringer fra andre handelsmenn eller investere midler i PAMM-kontoer og bli aksjonær i denne kontoen. Og ForexCopy-systemet av InstaForex er en innovativ tjeneste som gjør det mulig for handelsmenn å følge vellykkede Forex-forhandlere og kopiere handler på nettet på et sett forhold. InstaForex Bonus. InstaForex er veldig stor på bonuser og kampanjer. Når du skrev denne InstaForex-anmeldelsen, var det flere bonuser som ble tildelt kontohavere. Volum Bonus A 55 bonus for hvert innskudd gjort av InstaForex kunder som legger inn penger til sine kontoer etter 15. juni 2013 55 Bonusen har ingen begrensninger på maksimum og minimumsbeløp og krediteres til alle innskudd uavhengig av om avtalen var lønnsom eller ikke. Dette tilbudet gjelder til 28. april 2015. Velkommen Bonus InstaForex tilbyr sine kunder en mulighet til å motta 30 velkomstbonusene til deres trading konto ved å registrere og fylle ut et elektronisk søknadsskjema. 100 LFC Partnership bonus InstaForex Company har samarbeidet med en av de mest vellykkede engelske fotballklubbene - Liverpool FC For å feire denne hendelsen tilbyr de kunder en spesiell bonus på 100 bonus på deres første innskudd. I tillegg til det ovenfor er hver klient som holder InstaForex Club Card kvalifisert for en Club Bonus som starter ved 1 for innskudd på 500 og går opp til 10 for 15 000. En unik bonus som tilbys av Instaforex er deres Kupongbonuser som krediteres til kundekontoer for nye kunder innlevert Partneren kan opprette kupongene verdsatt 10 og 50 hver, avhengig av handelsaktiviteten til sine kunder og kan da gi dem til de mest aktive handelsmennene etter eget skjønn. Det var også flere kampanjer som fant sted på tidspunktet for denne skrivingen. I tillegg til sin tradisjon for å tilby stilige, eksklusive biler til sine kunder, var InstaForex midt i en annen tombola en annen førsteklasses bil Porsche Cayman Kampanjen startet har kjørt siden 22. april 2013 og vil fortsette til 19. oktober 2015. InstaForex støtter ambisjonen om en aktiv livsstil og fortsetter å sponsere både gamle og nye idrettslag som InstaForex Loprais-teamet, deltaker i den internasjonale Dakar Rally og vinneren av Silk Way Rally 2011 2012 WTA World 1 og to-time Grand Slam Champion, Victoria Azarenka og andre. InstaForex tilbyr en rekke forskjellige treningsvideoer og - kurs, samt Forex Trainer, et program som gjør det mulig for handelsmenn å teste sine handelsstrategier basert på den tekniske analysen i de populære plattformene MetaTrader 4 og MetaTrader 5 The Forex tra ding simulator gjør det mulig for brukere å se raske replays av sin handel og umiddelbart få informasjon om hvorvidt deres ta fortjeneste eller stoppe tap ordrer er aktivert Alternativt, det tillater dem å se en slowmotion replay av handel nær hvert lysestake for å optimalisere parametrene. Betalingssystem for innskudd og uttak må gjøres ved bruk av samme betalingsmetode Disse transaksjonene kan gjøres via kredittkort, banktråd, InstaForex debetkort, Skrill, MoneyBookers, Neteller og en rekke andre online betalingsplaner. Det er gebyrer knyttet til noen av Disse betalingsmulighetene Bitcoins kan deponeres uten gebyr og blir gjennomført innen tre timer. Kunder som har fylt opp sine handelsregnskap med et kredittkort i dollar, kan trekke ut mindre enn 300 USD via MoneyBookers Skrill og over 300 USD via Bank Transfer. Customer Support. InstaForex klienter kan få tilgang til kundesupport 24 7 via e-post, telefon og chat fra 7 00 til 16 00 UTC Det er separat telepho ne tall for de forskjellige avdelingene som gjør det enkelt å nå personen som kan hjelpe uten å snakke med mer enn en representant. InstaForex er laget et navn for seg selv de siste åtte årene og fortsetter å lede pakken i valg og funksjoner. Nettstedet har så mye informasjon at jeg fant meg selv å finne ny informasjon hver gang jeg åpnet en side, og dette kan være litt forvirrende for nye handelsmenn. Til tross for ikke å ha noen regulering, gjør valg av kontoer og ulike plattformer at denne megleren er en god hakke for både nybegynnere og erfarne Forex-forhandlere. Stort utvalg av eiendeler. Utmerket lay-out. Mange funksjoner. Demo-konto. Høy utnyttelse. Font er vanskelig å lese. For mye tekst. Ingen regulering. Overflod av materiale kan være forvirrende. Risk ansvarsfraskrivelse DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex-megleranmeldelser. Dataene conta inn på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids eller nøyaktig, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som en leveraged Produkttap er i stand til å overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoappetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle de meglere som vi vurderer For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av dem som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, Vi oppfordrer deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Risk ansvarsfraskrivelse DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av nformasjon inneholdt på dette nettstedet, inkludert markeds nyheter, analyse, handelssignaler og Forex megler vurderinger Dataene som finnes på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntidsklar eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte Valutahandling på margin innebærer høy risiko og er ikke egnet for alle investorer. Som et løpende produkttap er det mulig å overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, erfaringsnivå og risikovillighet Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av dem som er oppført i vår rangering og på denne side Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdatert, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon wi Th megleren direkte. DailyForex Alle rettigheter reservert 2006-2017. Gjennomgå Besøksside. FPA har bekreftet en svindelstilfelle mot InstaForex. InstaForex blir herved svartlistet av Forex Peace Army Vi oppfordrer handelsmenn til ikke å åpne kontoer med Insta Forex Hvis du allerede har en konto åpen med dem, oppfordrer vi deg til å trekke ut alt Dine midler umiddelbart Hvis InstaForex nekter å behandle tilbaketrekningen, anbefaler vi at du kontakter banken din og det lokale politi for å se om du kan betale kostnader for internettbasert økonomisk svindel. NOTASJON Oktober 2013 InstaMarkets er ikke lenger lisensiert av Belize IFSC InstaForex s representant hevder dette var en frivillig tilbaketrekking av lisensen Andre har rapportert at Insta ble kastet ut av Belize. WARNING 13. januar 2015 Den franske AMF har utstedt en advarsel om uautoriserte forexmeglere. InstaForex er på listen. KLIKK HER for å verifisere. Varsel 9. juni 2014 Den Ontario Securities Commission har utstedt en investor advarsel om InstaForex KLIKK HER for å verifisere. Dette er min e-post som jeg har sendt til instaforex kontorer Bellow som en siste del av denne kommentaren, kan du se deres svar jeg må si, min mann hadde åpnet konto med instaforex for noen måneder siden, men denne kontoen er ikke aktiv lenge, så jeg er ikke koblet til noen annen konto, og det er ikke forbudt å åpne konto for familiemedlemmer De er løgnere og svindlere, jeg mener også de er ikke regulert I de neste dagene vil jeg gi klage på svindel med penger på politistyret her i Tsjekkia. Så dette e-posten. Nå må du dømme deg selv, så du har i dag at du gir meg resten av fortjenesten min, som var rundt 260 usd mens du blokkerte kontoen din. Du handler med kunders kontoer og gjør ulovlige handlinger hvis jeg blir tvunget. Jeg publiserer hele prosessen på alle relevante sider. Det vil bli levert til regulatoriske byråer, som vil bli bekreftet om noen gang du har kontroll over en av dem. Så, trinnvis.1 Den siste daglige bekreftelsen jeg mottok fra deg innen 19. mars 2016, mens jeg handlet 22 03 2016,2 del av fortjenesten min i th e beløp på 80, postet jeg inn på min neteller konto 22. mars 2016.3. Kontoen min ble blokkert 23. mars 2016 etter det jeg spurte hvorfor pengeoverføringen tar så lang tid, hvis Neteller-tjenestene nevnte 1-7 arbeidstimer. 4 Selv om Kontoen min ble blokkert, men du sendte meg de 80 usd i 24 3 2016 etter at jeg skrev om dette problemet på.5. Hvis du sendte meg den spesifikke mengden 80, så betyr det at alt var bra, og jeg gjorde det ikke bryte noen regler og du har bekreftet dette ved dette trinnet.6 fra din side er det ulovlig manipulering av kundekontoer.7 Jeg ber deg om å sende resten av fortjenesten min som var i det øyeblikket du har blokkert kontoen min rundt 260 usd In ellers betyr det at jeg skal fortelle de kompetente myndighetene om et forsøk på å bedrage penger til klienten. Kontoen 5461975 ble blokkert på grunn av følgende avsnitt i avtalen om innskuddsbonus.10 Kunden er enig i at i tilfelle selskapet mistenker enhver svindelaktivitet som involverer bonusen, sistnevnte kan bli erklært ugyldig og handelsresultatet kan annulleres. Vårt system avslørte forbindelse mellom konto 5461975 og andre kontoer registrert hos oss Kampanjen er kun rettet mot nye kunder med enkeltkonto og direkte eller indirekte tegn på brudd på spesifisert prinsippet fører til anvendelse av klausulen 10. Kontoen ble deponert ved hjelp av bonusmidler bare slik at den ble blokkert permanent. Vennlig hilsen din, AntiFraud InstaForex Group. Jeg må si at de lot meg tre uker til å handle uten varsel jeg er koblet til annen konto, men i øyeblikket med tilbaketrekking var det problemet umiddelbart.2016-03-26 1Star ATTENTION SCAM. Så, her går vi Hvordan jeg ventet, kontoen min ble blokkert i øyeblikket av tilbaketrekkingsprosessen 3 uker før min tilbaketrekking var alt klart, noen problemer, god handel, ingen ødelagte regler ved min side, veldig vennlig støtte fra instaforex, men i det øyeblikket du vil ha pengene dine, er kontoen din blokkert, men først tar de ingen innskuddsbonus tilbake fra kontoen din, pluss 20 prosent og selvfølgelig fra hver handel 3 pips og mer En dag før min tilbaketrekning har jeg fått epost fra bonuskontor Jeg kan trekke ut en del av fortjenesten mitt, noe problem der og da vil du få ingenting og 3 uker uten jobb bak Det samme skjedde alle andre klienter vurdert i tidligere kommentarer deres historier med instaforex på andre nettsteder som og andre Min historie jeg skal skrive til alle relevante nettsteder og også jeg spør regulatorer om lovligheten av denne konkrete forretningsvirksomheten Vær så snill å ikke ha andre scammed-klienter til å kontakte meg med historiene dine på e-posten min og dette er et svar på instaforex-støtte. Jeg forstår ikke hvorfor jeg må kontakte antifraudkontor hvis jeg ikke gjorde noe galt mot reglene. Antifraud-kontoret har en klar svar på meg fra tørstedag hva jeg har opprettet og åpnet kontoen min, jeg er klar til å gi alle bevis på FPA eller andre relevante ting. Kjære klient, vennligst bli informert om at din konto er blokk ed For ytterligere detaljer om denne situasjonen, ber vi deg sende en mail til vår tilsvarende avdeling vil gi deg en ordentlig forklaring om det. Hvis du har flere spørsmål, vennligst ikke nøl med å kontakte oss Takk for brevet Med vennlig hilsen din, Klient Service InstaForex Group. InstaForex er trolig den mest tvilsomme megleren på nettet jeg skriver fordi jeg hadde en konto med dem, hva var den større feilen i min handelshistorie, men folk lærer hardt. De gir innskudd fra 1 USD, byttefri konto til alle, og 3 pips i store valutaer uten ekstra gebyr provisjoner Deres kundeservice er uhøflig, plattform via web og også via MT4 og MT5 veldig sakte og prisene de gir varierer minst 4-5 pips hele tiden fra de reelle markedsprisene ved noen pressemeldinger med 40-50 pips i 1-2 minutter InstaForex bruker gjerne pristilbud hvis markedet kommer med deg, eller hvis du har lagt inn en ordreforsikring, selger stoppgrense, utfører de vanligvis ved en annen premie ce hva som er bedre for dem Ingen tvil om at du vil bli ranet hvis du handler med InstaForex, men pengeravdrag arbeider sakte og bare med små beløp, over 3000 USD du aldri vil se pengene dine, kan du være sikker på Over 10 gevinster per transaksjon av ditt første innskudd InstaForex avbryter umiddelbart din fortjeneste og scalping er selv om det er tillatt i klientens avtale, men egentlig nei, fordi også all fortjeneste det du gjør med scalping under 5 min tidsperiode, vil bli kansellert av AntiFraud-avdelingen, og hvis du stiller en tilbaketrekningsforespørsel som vil bli Avlyste også fordi du prøvde å jukse selskapet før. Hvorfor de kan gjøre alt. - fordi InstaForex er et ikke-regulert nettbasert meglerfirma, som gjør alt av seg selv. Hvorfor kan InstaForex være siden 2007 på markedet. - InstaForex prøver å få nye kunder hele tiden med løfter som at du kan vinne Porsche bil, eller du kan vinne 5000 USD daglig i konkurransen etc og fokusere på å få nye kunder som vil sette inn på begi nning en liten mengde og kan få en provisjon når de tiltrekker sine venner Hvis ingen tiltrekker seg og du begynner å tjene penger, begynner de å jukse deg og gjøre alt mot lønnsomheten. GJELD INSTFOREX, men hvis du vil koste deg, vil du prøve å handle med InstaForex være veldig forsiktig, legg inn bare lite beløp, kun handle med lite beløp, og legg inn forespørsel om tilbaketrekking bare små mengder ellers vil du bli utro og røvet veldig fort. Jens 1985 Virkelig InstaForex. Hamburg, Tyskland Virkelig InstaForex, Peru. I Ikke tenk på InstaForex som en svindel Tvert imot, siden jeg ble kunden hans, kunne jeg handle i valutamarkedet med bare 1 Nå har jeg forskjellige kontoer, alle med en god mengde klient er gode, veldig venter på meg og Min prosess som handelsmann. Review Moderation Team Note 5 Stjerner fjernet Selvfølgelig vurderer denne anmelderen ikke at InstaForex skal bli en svindel Det er fordi hennes lønn er betalt av InstaForex. Dette er den andre falske anmeldelsen som er igjen fra samme sted InstaForex Stephanie registrerte en FPA Forums-konto fra Hun brukte e-postadressen hennes til å registrere kontoen. I den første falske klientanmeldelsen hun dro, hevdet Stephanie seg å være ZackFx, Madrid, Spain. Per FPA-politikken er vurderingen på denne anmeldelsen satt til null stjerner. FPA ikke setter pris på anmeldelse spammers. Get widget code. Forex Anmeldelser og Ratings. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums. Forex Kalender og Tools. Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy , FPA og FPA Shield-logoen er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. InstaForex Review. InstaForex Companies Group FOREX er en av de raskeste måtene for alle å tjene penger i handelsspillet, og det har mange fordeler i forhold til tradisjonelle aksjer og futures. FOREX-markedet har flere handelsfolk rundt om i verden med milliarder dollar i valutaer som handles hver dag. Dette resulterer i en ekstremt flytende marked, noe som gjør det veldig enkelt å komme inn og ut av handelen, selv store. Andre fordeler med FOREX-markedet er evnen til å handle døgnet rundt, og det faktum at nybegynnere ikke har behov for stor handel konto for å starte. InstaForex Company er en online FOREX trading plattform catering til nybegynnere og erfarne Forex-handelsfolk. Den er toppmoderne handelsprogramvare, høye provisjoner, høy innflytelse og responsiv kundestøtte gjør det til et attraktivt alternativ for alle som ønsker å få mest mulig ut av det lukrative Forex trading game. InstaForex ble grunnlagt i 2007 og har opplevd rask vekst siden starten. Selskapet har vært en pioner i å utvikle ny handelsprogramvare designet for å gjøre handelsopplevelsen enklere og mer lønnsom for sine kunder. For øyeblikket, InstaForex Selskapet har mer enn 250 kontorer over hele verden, mest lokalisert i Asia hvor selskapet har blitt tildelt Best Broker i Asia av World Finance Media i tre år r unsta InstaForex s kjerneverdier er åpenhet, kompetanse og en personlig tilnærming til trading. InstaForex tilbyr flere trading konto alternativer basert på handelsmennes individuelle behov. kontoer opererer ved hjelp av vanlige handelsvilkår og ingen avgifter Traders betaler kun et fast spredning på handler Dette er den mest allsidige kontotypen som innflytelse og innskuddsstørrelse - som kan være så lite som 1 - kan endres når som helst. kontoer ligner på kontoer, men det er ingen spredning på handler. Budprisen er alltid lik askprisen Denne kontotypen er flott for nybegynnere fordi det er en mindre ting de må ta hensyn til når de bestemmer seg for å utføre en handel. og kontoer er de sanne nybegynnerkontiene med små masse størrelser utformet for å minimere risikoen for nybegynnere handelsmisjoner og Spreads. Selskapet tar ingen provisjoner på handler, og spreads er en fast forskjell mellom bud og pris. InstaForex bruker MetaTrader 4, den mest avansert handelsplattform på markedet Denne programvaren gjør det mulig for brukerne ikke bare å utføre tilbud, men også å drive tekniske analyser, testhandelssystemer, spore valutapar og mye more. Deposits and Withdrawals. InstaForex tilbyr en sikker plattform på sitt nettsted for å deponere midler. inn i og trukket tilbake fra en forhandlers konto Dette området er beskyttet av et passord, samt en PIN-kode. InstaForexs kundesupport er i verdensklasse Støtte spesialister er tilgjengelig 24 7 ikke bare for live-forhandlere, men også for demo-forhandlere Polhet og effektivitet er Selskapets kundeservice mål. Regler og sikkerhet. Selskapet overholder strenge regler for alle handelsreguleringer og benytter flere trinn og lag de signert for å holde kundenes kontoer og midler trygt til enhver tid. Vederlag er evnen til å kontrollere mye med en liten. En av de største fordelene med FOREX over andre typer handel er at nye handelsmenn kan begynne med et svært lite kapitalutlegg som kan InstaForex-brukere kan velge sin innflytelse fra 1 1 til 1 1000.InstaForex tilbyr flere velkomstbonusalternativer, inkludert bonuser på innskudd, bonuser for høy handelsaktivitet og engangsbonuser for nye kunder.

No comments:

Post a Comment